İtiraz Ve Şikayet
"
İtiraz ve Şikayet Süreci (Kurum Paneli Üzerinden)
Akreditasyon değerlendirme süreci sonunda alınan kararlar doğrultusunda akreditasyon verilmeyen (red edilen) kurumlar, gerekçeli kararların kendilerine iletilmesinin ardından belirli bir süre içerisinde itiraz hakkına sahiptir. Ayrıca değerlendirme süreci boyunca herhangi bir usulsüzlük, adil olmayan işlem veya etik dışı durumla karşılaştıklarını düşünen kurumlar da şikayet bildiriminde bulunabilir.
Bu işlemler kurumların yetkilendirilmiş kullanıcıları tarafından online panel üzerinden yapılabilir.
Kurum Paneli Üzerinden İtiraz / Şikayet Süreci Nasıl İşler?
1. Giriş ve Kimlik Doğrulama
Kurum, akreditasyon sistemine tanımlı olan kullanıcı bilgileriyle güvenli şekilde sisteme giriş yapar.
2. İtiraz ve Şikayet Sekmesine Erişim
Panel içinde ""İtiraz / Şikayet"" başlıklı ayrı bir menü bulunur. Burada: